Toplantı odası bilgilendirme sistemleri, iş yerlerinde etkili iletişimi ve toplantıların düzenli yönetimini desteklemek için kullanılan yenilikçi sistemlerdir. Bu sistemler, toplantı odalarında katılımcılara gerekli bilgileri ileterek toplantıların daha verimli ve kontrollü gerçekleşmesini sağlar.
Toplantı odası bilgilendirme sistemleri, odalara yerleştirilen ekranlar veya paneller aracılığıyla toplantı programlarını, katılımcı listelerini, toplantı başlama ve bitiş saatlerini, gündem maddelerini ve diğer önemli bilgileri görsel olarak sunar. Bu sayede toplantıya katılanlar, anlık olarak bilgilendirilir ve toplantının akışını daha iyi takip edebilir.
Toplantı rezervasyon ekranlarına; Outlook Exchange, Ofis 365, Google Gsuit gibi uygulamalar entegre edilerek anlık toplantı bilgileri ekranlara yansır. Sonraki toplantıları ekran üzerinden görebileceğiniz gibi dokunmatik ekran üzerinden toplantıyı başlat, toplantıyı bitir veya hızlı toplantı oluştur seçeneklerini de kullanabilirsiniz.
Toplantı kapı bilgilendirme yazılımıyla ekran tasarımınızı kendiniz oluşturabilir, hazır templateler üzerinden seçebilir ve arka plan resim veya renklerini dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Kapı bilgilendirme yazılımı ile mutfak entegrasyonu geliştirebilir, mobil uygulama üzerinden toplantı odasına sipariş verebilirsiniz.
Toplantı Odası Bilgilendirme Çözümleri
Toplantı odası bilgilendirme sistemleri, iş yerlerinde toplantıların daha verimli, düzenli ve etkili bir şekilde yönetilmesine yardımcı olur. Bu sistemler sayesinde iletişim kolaylaşır, toplantı süreçleri hızlanır ve iş birliği artar.
Toplantı odası bilgilendirme çözümleri, modern iş yerlerinde iletişim ve organizasyonun önemli bir parçası olarak öne çıkmaktadır.
Bu sistemler genellikle entegre rezervasyon sistemleriyle birleştirilir. Katılımcılar toplantı odalarını önceden rezerve edebilir ve sistem otomatik olarak odanın rezervasyon durumunu gösterir. Böylece çakışan rezervasyonlar veya boşa harcanan zamanlar önlenir.
Toplantı Rezervasyonu
Oteller, büyük ölçekli şirketler ve bünyesinde birden çok toplantı salonu bulunduranlar için oluşturulan, Toplantı Odası Bilgilendirme ve Rezervasyon Çözümleriyle amaç, toplantı odalarının daha kolay yönetimini sağlayarak, ortaya çıkabilecek karışıklığı önlemektir. Tek noktadan tüm salonları kontrol ederek, karışıklığı ve çakışan toplantıları önlerken, salonlarınıza dekoratif olarak farklı bir hava katabilirsiniz.
Dekora Uyumlu Tasarım
Mimariye uygun yapıda tasarlanan ekranlar sıva altı, sıva üstü ve cam zemine uygulanabiliyor.
Farklı Platformlara Uygun
Microsoft Exchange, Office 365 gibi birden çok platformda çalışabiliyor.
- Doktor Kapı Ekranları
-
Toplantı Rezervasyonu
Oteller, büyük ölçekli şirketler ve bünyesinde birden çok toplantı salonu bulunduranlar için oluşturulan, Toplantı Odası Bilgilendirme ve Rezervasyon Çözümleriyle amaç, toplantı odalarının daha kolay yönetimini sağlayarak, ortaya çıkabilecek karışıklığı önlemektir. Tek noktadan tüm salonları kontrol ederek, karışıklığı ve çakışan toplantıları önlerken, salonlarınıza dekoratif olarak farklı bir hava katabilirsiniz.
- Kapı Ekranları
-
Dekora Uyumlu Tasarım
Mimariye uygun yapıda tasarlanan ekranlar sıva altı, sıva üstü ve cam zemine uygulanabiliyor.
- Toplantı Kapı Ekranları
-
Farklı Platformlara Uygun
Microsoft Exchange, Office 365 gibi birden çok platformda çalışabiliyor.
Toplantı Odası ve Bilgilendirme Sistemleri Projelerimiz
Tamamladığımız toplantı odası ve bilgilendirme sistemleri projelerimiz
Avantajlar ve Özellikler
- Sıva altı, sıva üstü ve üstten olmak üzere birden çok seçenek
- Cam zemine montaj opsiyonu
- Dekora özel farklı kasa renk seçenekleri
- Gerekli durumlarda Digital Signage olarak kullanılabilme
- Endüstriyel panel desteği ile 7/16 ve 7/24 çalışabilme
- Kilitli cam desteği sayesinde kolay bakım ve servis yapılabilirlik (Bazı modellerde)
- İşletme içerisindeki toplantı salonu temin kargaşasını önleme
- Toplantı zamanlarının daha efektif kullanımını sağlama
- Outlook tabanlı yönetim sayesinde hiç bir uzmanlığa gerek kalmadan kolay kulanım
- Görüntü açısından geleneksel yöntemlere göre modern ve estetiklik
- Toplantı bilgilerinin yanında hava durumu, trafik ve zaman bilgisi gösterebilme
- Microsoft Exchange, ffice 365 mail sunucu desteği
Toplantı Odası Bilgilendirme Sistemleri Ara Yüz Tasarım Örnekleri
Seçenekler
Toplantı Odası Yönetim Yazılımları
Toplantı Odası Yönetim Yazılımlarında 2 ayrı seçenek bulunur. İşletmeler için Outlook Exchange entegrasyonu ve Oteller için web tabanlı toplantı yönetim sistemi.
Hangi sürümün size daha uygun olduğuna karar veremiyor musunuz? Bizimle iletişime geçerek müşteri temsilcilerimizden bilgi alabilirsiniz.
Nasıl Çalışır?
Toplantı yönetim sistemi, Microsoft Exchange ve Office 365 tabanlı mail sunucusuna entegre olarak çalışır. Ekranlara toplantı bilgilerini yansıtabilmek için sadece Outlook üzerinden ilgili oda seçilip katılımcılar belirlenir ve toplantı isteği gönderilir. sürecin devamını yazılım otomatik olarak halleder.
Giriş yapıldıktan sonra vakti gelen toplantıya ait bilgiler uygun toplantı salonundaki ekrana anında otomatik olarak yansıtılır. Toplantı salonu rezerve etmek için internet olan herhangi bir yerden Outlook veya Outlook Web Access ile kolayca toplantı odası rezerve edebilirsiniz.
Outlook kullanılmayan durumlarda (oteler ve salon kiralama firmaları) ise web tabanlı olan çözüm tercih edilebilir
İşletmeler ve Kurumsal Şirketler İçin MS Outlook üzerinden yönetim
- Kurumsal Şirketler
- Küçük, orta ve büyük ölçekli organizasyonlar
- Birden çok şubesi ve her şubede birden çok salona sahip işletmeler
- Bünyesinde bir ve birden çok toplantı salonu bulunan şirketler
Oteller ve Toplantı Salonu İşletmecileri İçin Web Tabanlı Yönetim
- Oteller
- Çoklu Salon İşletme ve Kiralama Şirketleri
- Residence tarzı Ortak Salon Kullanan Alanlar
- Sadece Text Tabanlı Topantı Listeleme ve Yönlendirme Amaçlı Kullanım Hedefleyen Yerler