Digital Signage Sistemi ve Digital Signage Ekranları En Yeni, En Etkili ve İleriye Dönük olarak En Ekonomik Tanıtım ve Bilgilendirme Yöntemi Olarak Kabul Ediliyor.
Digital Signage Sistemi Nedir? Ne İşle Yarar?
Digital Signage, hemen hemen her alanda ve sektörde kullanılabilen yeni nesil bir yayın, reklam, duyuru ve bilgilendirme sistemidir. Kurum kuruluş ve her alanda faaliyet gösteren tüm sektörlere yönelik olarak uyarlanabilen bu sistem, tek bir yöneticiye yerel ve uzak olarak bağlı bir ağ sistemi üzerinden internetin var olduğu her bir dijital ekrana zengin medya içerikleri aktarmaya ve yayınlamaya yarar.
Yukarıdaki içerikleri ekranlarda yayınlayabilmek için Digital Signage Sistemi, bir yazılıma ihtiyaç duyar. Bu yazılım sadece içerik gönderme ve yayınlama işinin yanında uö noktalardaki ekranları yönetme görevini de üstlenir. Bu yazılımlara da Digital Signage Yazılımı adı verilmektedir. Digital Signage Yazılımları kullanımı oldukça kolay yazılımlardır. Örneğin organizasyona bağlı olarak farlı lokasyonlarda yayın yapan binerce ekrana tek bir hareketle hükmedebilirsiniz. Ayrıca Digital Signage Yazılımları ile yayın göndeririken bunun yanında ekranlarınızı uzaktan yönetebilir, açıp kapatabilir, yayın zamanlayabilir ve hatta ekranlarınızın sağlıklı çalışıp çalışmadığını bile çok kolay bir şekilde oturduğunuz yerden kontrol edebilirsiniz.
Digital Signage Neden Gereklidir?
Digital Signage sistemi ile içeriklerinizi hedeflediğiniz kitlelere yayınlamak geleneksel yöntemlere göre daha etkili, daha hızlı ve en önemlisi daha ekonomiktir. Ayrıca içerikler interaktif olduğundan dolayı kitlelere iletilen mesajlar daha anlamlı ve etkisi daha uzun süre akılda kalıcıdır.
Her geçen gün Digital Signage sisteminin gücü ve etkisiyle bir çok yeni şirket, işletme, kurum ve kuruluş tanışıyor. Bu şirket ve kuruluşlar igital Signage sistemini çok farklı amaçlar için kullanmaktalar. Digital Signage, yön bulma, personel bilgilendirme, iletişim, reklam, eğlence ve daha çok sayıda uygulama alanında sıklıkla kullanılan bir yöntem haline gelmeye başladı. Digital Signage ile ilgili en yaygın kullanım alanları aşağıda listelenmiştir;
• Kurum ve Kuruluşlar /Kurum içi iletişim, kurumsal mesajlaşma, yönetimden personele duyurular.
• Reklam / Potansiyel müşterileri teşvik ederek alışveriş deneyimini geliştirmek ve müşteri arttırmak.
• Yön Bulma / Alışveriş merkezleri, otoparklar ve büyük binalar içinde yönünü bulmaya çalışan insanlara yol göstermek.
• Eğlence / eğlence mekanlarında ziyaretçi ve müşterilerin bekleme yaptıkları zamanlarda bu süreyi tanıtım ve reklam sayesinde işletme için avantaja geçirmek.
• Kamu bilgilendirme/ Haber başlıkları, hava durumu, saat, tarih, döviz kurları bilgileri iletmek.
• Menü bilgisi – Menü fiyatları, ürün bilgileri ve beslenme gerçekleri ile ilgili Dijital menü panoları
Geleneksel afiş ve medya sistemine oranla Digital Signage‘ın faydalarıDijital Signage, hedeflediğiniz topluluğa daha dinamik ve yerinde mesaj iletebilmenizi sağlar. Bugünün medya ve reklam sistemi darmadağın bir yapıda olup karışık içeriklere sahip olması yüzünden çoğu alanda tanıtım ve reklamdan çok çevre kirliliğine dönüşmektedir. Zamanında güncellenmeyen billboard ve tabelalar dış etkenlerin de etkisiyle yıpranarak topluma olumlu mesaj iletmek yerine negatif etki etmektedir.
Statik içeriklere göre dinamik görüntüler daha çekici ve önemli ölçüde daha fazla bilgi iletebilirler. Digital Signage sisteminde medya oynatıcılar aracılığıyla ağa bağlı her ekrana, farklı mesaj ve içerik gönderebilirsiniz. Ayrıca her boyutta ve çözünürlükteki ekrana içerik göndermek için ekstra hesaplamalar yapmanıza gerek yoktur bu işlemler dakikalar içerisinde gerçekleşir.
Eğer siz de geleneksel reklam ve tanıtımlardan sıkıldıysanız Digital Signage ile tanışmanın tam zamanı. İşletmenize en uygun digital signage sistemi hakkında bilgi almak için iletişim formumuzdan bize ulaşabilirsiniz.